FAQ

Oftest stillede spørgsmål
Vores aktiviteter er primært koncentreret omkring København og region Hovedstaden. Men vi kommer i hele landet; dog Jylland/Fyn kun efter forudgående uddybende afklaring af projektomfang, priser, mv..
Alle ordrer fremstilles som unikke snedkerløsninger til individuelle kunder, og afhængig af kompleksitet og omfang vil leveringstiden være fra 4 – 12 uger. Den gennemsnitlige leveringstid er 5-7 uger, men vigtigst af alt leverer vi til den aftalte tid.
Det koster ikke noget, at vi laver opmåling og tegning. I praksis vil vi dog oftest have givet dig et tilbud på den løsning som du har ønsker, så forventningerne afstemme forholdsvis tidligt i forløbet. Dermed får vi konkret indsigt i hvad der skal tegnes. Det gør processen lettere og mere konkrete ift dine aktuelle ønsker til den nye snedkerløsning; uanset om det er køkken, klædeskab eller andet.
Nej. Ved alle bestillinger står vi for både levering og montering. Dermed ønsker vi at sikre, at der ikke kan opstå uklarheder om den aftalte leverance ved fx. utilsigtede fejl, mangler eller andet. Efter fuldendt montering kan vi samtidig lave gennemgang/overdragelse sammen med kunderne, så du får et produkt som du er 100% tilfreds med
Vores team i Danmark varetager alt, som går forud for levering og montering, og alt vil være koordineret i forhold til selve monteringen. Vi har et fast team af møbelsnedkere fra vores fabrik i Letland, som kontinuerligt er i cyklus mellem kontrol-opmålinger / produktion / forsendelse og montering. Dette giver en ekstrem høj ansvarlighed og fokus på alle detaljer og kvalitetssikring.

Vi har ikke et showroom, for vi har konstateret, at vi bedre kan betjene vores kunder hos kunderne, og hvor løsningerne skal laves. Derfor kommer til gerne til dig. Ganske gratis og uden forpligtelser. (også i weekenderne). Vi har tidligere haft butik/showroom, men gennem og efter corona-perioden, kunne vi konstatere at langt de fleste (over 90%) af vores kunder aldrig kom i vores showroom, end ikke efterspurgte et showroom efter første møder. Den tendens er fortsat.

Mange nye kunder kommer til os, henvist via andre kunder, hvor de har set tilsvarende løsninger, og således er der fuld klarhed om de projekter som vi leverer. Reelt er de tilbudte løsninger en forholdsvis “let definerbar” ydelse som er beskrevet og afklaret via tegninger og afgivet tilbud med specifikationer. Dette gør det samtidig let, at sammenligne med andre tilsvarende løsninger i markedet. Netop vores simple struktur og lave omkostninger gør os ekstra konkurrence-dygtige.

Alle løste projekter tager afsæt i kundernes konkrete og individuelle boliger, idet vi udelukkende laver individuelle snedkerløsninger. Vi kan derfor give den klart bedste service ude hos kunderne, hvorved vi også tidligt i processen får kendskab til eventuelle særforhold. Derfor har et showroom ikke givet “mening” efter corona etc, og et showroom har samtidig været en fordyrende administrativ omkostning. Med fokus på at skabe unikke løsninger er vi ganske enkelt mere fleksible og meget konkurrencedygtige på den måde.. Du genkender sikkert tendensen fra mange andre produkter/ydelser, som i stigende grad anskaffes via internettet. Dette gælder øvrige brancher og produkter som traditionelt blev købt i fysiske butikker ( fx biler, hårde hvidevarer,

elektronik, byggematerialer etc.). Dog har vi tilknyttet den personlig rådgivning på stedet hvor leveringen skal ske.

Ofte vil det være tilstrækkeligt, at vi viser fx “prøvelåger”, træprøver, farveprøver mv. når vi kommer ud til dig. Hvis ønsket fremstiller vi gerne en prøvelåge eller anden detalje som er præcis som det du ønske. Evt. kan aftales besigtigelse af tilsvarende løsninger hos andre kunder.
Ja. Vi sender gerne billeder fra produktionen så du kan se at produktionen går som aftalt indenfor den angivne produktionsperiode. Fotos vil være fra snedker-enheden og dokumenteres med målangivelser mv. så du kan se at det er din specifikke løsning som vi har produceret. Alle fotos tages inden selve maleprocessen da løsningen skilles ad for at kunne blive malet.
Generelt er betaling opdelt i rater, som afspejler forløbet af den indgåede aftale. I praksis betales et depositum ved opstart og resten løbende indtil afsluttet produktion. Den endelige slutafregning sker efter endt montering.

KONTAKT

Telefon: +45 70 60 46 45

Email: Kontakt@custommade-furniture.dk 

Kontakt os nedenfor for tilbud på luksus snedkerløsninger til rimelige priser.

Vi garanterer dig de bedste og flotteste løsninger, og et 100% velplanlagt forløb.

Du hører fra os indenfor max. 24 timer. Også i weekenden.

Forespørgsel / Få et tilbud

Vi er hurtige, professionelle og effektive. Du får svar indenfor 24 timer på hverdage

Alle ordrer optages løbende til booking i vores produktion og levering indenfor ca. 4-8 uger.

Foretag en forespørgsel om dit projekt, og vi kommer tilbage med en realistisk og attraktiv pris.